piątek, 24 sierpnia 2012

IN & OUT OF FASHION by Gazala

Witajcie. Przepraszam za te wszystkie przerwy w pisaniu bądź też hmmm... ostatnią jakże ambitną notkę. Oby taki brak weny już się nigdy nie powtórzył. : ) Tak więc, moi drodzy, zaczynam z cyklem...

Hello! I'm soo soo sorry for those breaks that I actually made or for hmm... last,totally ambitious (I think that's my new favourite word, lol) post. I really hope that I will never have that lack of inspiration again. So, my dearlings, I'm starting with cycle which is called...


Tak! Dobrze widzicie, zaczynam z cyklem IN & OUT. Będę komentować nie tylko modę, ale też muzykę etc., ale z racji, że ten blog z założenia powinien być o modzie to zacznę od niej. 

Yes! You see it well, I'm starting with cycle called IN & OUT. I will be writing about what I think is awesome and what is a total shit. And I swear, it won't be only about fashion cause with some time it will get exhausting. But today, as that blog should be about fashion, I will tell U about my IN & OUT of fashion for that year.

Lana del Rey as a model for H&M collection
autumn 2012
Tak, więc zacznę może od prezentacji co teraz króluje w katalogach. Przeglądając chociażby pierwszą stronę po wpisaniu w google "co będzie modne w 2012 roku" widzimy, że modne będą pastele, ale też jaskrawe kolory, baskinki, kołnierzyki, koronki, geometryczne wzory oraz te kwieciste. Tak zwany wzór galaxy lub też styl moro też króluje wszędzie. Nie można zapomnieć również o ubraniach ze wzorami superbohaterów, no i o popularnych wszędzie już ubrań z flagami USA I UK. 

So, I will start with presentation what is popular that year. Looking into, for example, first website which we see after writing "what is popular in fashion in 2012" in Google we can easily notice that  totally in fashion are pastel colours but bright ones as well. So-called galaxy pattern and military style are famous everywhere. Basques, collars, laces, geometric patterns, flowery patterns, everything. We can't forget about all that clothes with superhero's image and clothes with, popular everywhere, flag of USA and UK (why haven't I seen a top with flag of France anywhere? I would buy it, lol). 

Sukienka z baskinką H&M
Zaczynając już ranking pt.: " Gazala approves" znany również bardziej zwyczajnie jako IN FASHION, pierwsze miejsce zajmują ... baskinki. Nie mam żadnej takiej bluzki, sukienki, czegokolwiek, bo uważam, że mam nieodpowiednią do nich figurę, ale darzę je miłością wielką. Tak poza tym, to są bardzo eleganckie, a ja nie mam za dużo okazji, by móc się odwalić, że tak kolokwialnie napiszę, na maksa. Także, na razie przystanę na oglądaniu zdjęć ludzi, którzy w nich idealnie wyglądają (bo tych, którzy tak niekoniecznie, to sobie daruję). 

Starting ranking called "Gazala approves" or more simply - IN FASHION, as for me, first place is totally for basques. I don't have any blouse, skirt or dress with it because I think that my silhouette is not good enough, I still love them even more. And, by the way, in second primary school (LAST YEAR, omg, how happy and scared in the same time I am) I haven't got so many opportunities to wear elegant clothes, and, to be frank with you, I think basques are extremely elegant. Right now, I think I'll just keep watching photos and some day you will see me in basque, I promise. 

źródło: samoa.pl
Drugie miejsce na mojej liście zajmują kołnierzyki. Może to nie jest jakieś oryginalne, ale naprawdę, mimo, że nie mam dużej ilości ubrań z takowymi, tak samo bardzo je kocham. Nie ma sensu się nad tym rozwodzić, po prostu, kiedyś wykupię cały dział kołnierzykowych ubrań, a teraz... po prostu ponoszę to, co mam, no. 

Second place in my list is all for collars. Maybe that's not really original, but that's truth and I can do nothing about it. I don't have so many clothes with collars, but some day I will buy all the collar-blouses from every-fucking-shop, lol. It is senseless to tell you something more because that's actually everything, so let's continue. 


Chiara Ferragni
Ostatnio zaczęłam również uwielbiać neonowe kolory, ale niestety trzeba je ograniczać, bo uważam, że co za dużo to niezdrowo i gdybym ubrała się od stóp do głów w neonki to... wyglądałabym jak latarnia, a co by się stało, jakbym stała pod latarnią! Wtedy akurat wyszła by z tego śmieszna sytuacja, byłabym panią spod latarni, a to już ma podwójne znaczenie. : D Neonowych ubrań nie mam też za dużo, czy to nie jest tragiczne, kocham ubrania, których nie mam w dużych ilościach w mojej szafie?  Tak poza tym, ta neonowa koszulka z H&M, którą posiadam niemalże uratowała mi życie - na lekcji wychowania fizycznego nie musiałam ubierać przepoconych kamizelek w podobnym kolorze gdyż "skoro i tak się rzucasz w oczy to po co Ci to". 

Lately I also started loving neon colour but when you wear them you have to be careful not to look too tacky/flacky. I haven't got so many neon clothes as well, isn't it tragic, that I love clothes which I don't have in my closet in many pieces? Ech...  But actually, that one top from H&M saved my life (maybe not literally :P). I had it in my locker and wore that on PE lesson and during footbool I didn't have to wear sweaty waistcoat from my school because " you  look like streetlight, U don't need it". OK, I wasn't sad because of that, huh.

Tak więc, już jesteśmy za częścią "in fashion", zacznijmy z "out of fashion" czyli total Gazala's disapproval :(

Right, I will start with part called "out of fashion" or total Gazala's disapproval.

nawet majtki z tym wymyślili...
WYMIOTUJĘ JUŻ TYM MOTYWEM FLAGI USA/ UK. Wybaczcie, ja po prostu musiałam to napisać z caps lockiem. Naprawdę, kochałam ten motyw, mam nawet jedną torbę z flagą UK, ale to, co się dzieje teraz jest totalnie okropne! Naprawdę, nie uważam, że chodzenie od stóp do głów niemalże we fladze jest ostatnim krzykiem modowym, a jak te flagi się jeszcze różnią, to w ogóle, szczyt hipsterstwa. Jednego dnia, gdzieś 2 miesiące temu, w drodze do szkoły ujrzałam taką dziewczynę i naprawdę, aż było mi siebie szkoda, że to zobaczyłam. Nie żartuję. No ale dobrze, nie wszyscy muszą chodzić dobrze ubrani (każdy popełnia błędy, niestety), ale nie spodziewałam się, że zobaczę takie coś. OK, już wystarczająco zjechałam to, czas przejść dalej. 8) 

I AM TOTALLY DONE WITH ALL THAT USA/UK FLAG STUFF. Omg, I just had to write it with caps. I used to love it, what's more, I have one bag with UK motive but actually what is happenning is a total mess. I honestly do not think that wearing outfit full of flags is something in fashion and when I saw it for the first time, during my ride to school like 2 months ago it was like omfg, wtf and I felt so so sorry for myself that  I really saw it. I mean, right now I'm telling you that that was terrible asdfghgfds and you probably can't imagine it and I swear, you are extemely lucky. UFF, I ended, next.

źródło: polki.pl
Kolejne miejsce na mojej liście zajmują słynne bluzki z batmanem, logami wszystkich superbohaterów, no ogólnie. Zdaję mi się, że już większość hot 13 posiada takową w swojej kolekcji lub bardzo chciałoby mieć. Kiedy ujrzałam w Reservedzie niebieską bluzkę z logiem Supermana pomyślałam "o nie, powtórka z rozrywki". Maksymalnie rok, może dwa lata temu również to było modne. Ale muszę przyznać, w swojej szafie mam bluzkę z Bójką z Atomówek. Nie bijcie mnie :( Lepsze Atomówki niż Superman, jakże hipstersko. 

Next place in my ranking is all for that superheros stuff. I think that every hot 13 teenage girl has one in her closet or really want to have one. If you are 13 and you don't like it you need to know that I like you. Ok, I'm just kidding, aren't I? Yes, I am. : D When lately I saw a Superman T-shirt in Reserved (Polish shop) I thought that "omg, it was in fashion before, now again? *facepalm* ". One year ago, maybe two it had been popular motive and then I bought my t-shirt with... POWERPUFF GIRLS. Don't kill me. :( But well, better Powerpuff Girls than Superman, plus, I have that sentiment for it and I can do nothing about it. 

źródło: thepolkastreet.blogspot.com
Ostatnie, trzecie miejsce jak i tytuł najmniejszego hardcore'u z listy OUT OF FASHION zajmują spódnice maxi. Nie uważam, że one są brzydkie, po prostu nie czuję, że kiedykolwiek je ubiorę, gdyż naprawdę, przysięgam, nigdy nie ubiorę spódnicy poniżej kolana. To jest dla mnie taka bariera, której nie mam zamiaru przekraczać, no ale to tylko moja prywatna opinia. Chociaż kiedy jest asymetryczna spódnica z przodu krótka, a z tyłu długa to przy odpowiedniej stylizacji jestem całkowicie na TAK! 

Last, third place and the title of the smallest hardcore from list OUT OF FASHION is for maxi skirts. I don't think that they are ugly, I just do not feel like wearing anything below knees. It's like the barrier I will never exceed but that's my private opinion. But well, asimetric skirt, short in front and long in back... With good accessories I say YES!

Tak więc, to już koniec mojego rankingu. Przedstawiłam tutaj tylko moje opinie, to oczywiście nie jest wszystko. Jeśli uważasz inaczej - napisz w komentarzu, z chęcią poczytam, co uważasz. Zdaję mi się, że najlogiczniej będzie zrobić IN& OUT za tydzień, bo jeśli będę pisać to codziennie to po pewnym czasie mi się znudzi. Tak więc, wyczekujcie!

So, that's the end. I wrote here only my opinions but for sure that's not everything. If you agree/disagree with me, write a comment, I'd love to read what you think of it. I also think that it will be perfect if I write next part of IN & OUT next week because if I start writing it every day it will be boring for me and for you guys as well. Goodnight!









~ Gazala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz