wtorek, 28 sierpnia 2012

O modelach ciag dalszy - tym razem jak KOBIETY zniszczyly mi zycie

Suki Waterhouse
Coz moge rzec? Jest mi niezmiernie przykro ze tak dlugo nie dodawalam zadnych postow. Przez pol nieobecnosci mialam kompletny brak weny, a przez druga polowe... moj ukochany komputer padl. Ze wzgledu na to ze jest to stary, stacjonarny Alfred (bo tak go nazwalam) i do najlzejszych komputerow nie nalezy, musialam SAMA biec przez pol miasta dziwgajac go az do mojego zaufanego informatyka. Z jednej strony mam nadzieje ze szybko go naprawi, ogladanie seriali na starym laptopie mozna porownac do najgorszych tortur. A z drugiej.... uwazam ze czas zamienic Alfreda na lepszy model. Moze laptop. Przechodzac do dzisiejszej notki, skoro napisalam post o moich najbardziej ulubionych modelach  , czas opowiedziec wam o trzech najwazniejszych kobietach w moim zyciu. Najwazniejsza zostawilam na koniec!
Stylisci na sesjach ida na calego; uwazaja ze skoro kobieta ma tak charakterystyczna urode to warto zaszalec. Ubrania w stylu grunge, "potargane" wlosy i mocno podkreslone brwi. W rzeczywistosci mloda Suki Waterhouse kocha lata 60'te i wedlug mnie wyglada jakby Doctor wykonal podroz swoim TARDISEM (Nie wiecie co to? odsylam do serialu Doctor Who. Wybaczcie, fanka brytyjskich seriali pisze ten post), zaprosil ja na wycieczke do czasow terazniejszych i... byc moze ja tu zostawil? I oczywiscie, nic dziwnego ze jej chlopakiem jest sam Miles Kane; utalentowany piosenkarz ktory swoim wygladem sprawia, ze wszyscy uwazaja go za piatego Beatles'a. Jednak to, co najbardziej kocham w pannie Waterhouse jest to, jak bardzo sie stara aby zajsc jak najdalej w swiecie modelingu. Chcesz wiecej informacji na temat Suki? Odsylam na models.com .
kate moss
Kolejna kobieta ktora wrecz KOCHAM i nie tylko ja, oczywiscie, jest Kate Moss. Nawet nie macie pojecia jak bardzo mnie inspiruje. A co najbardziej w niej kocham? Jej szczerosc. Wszyscy na swiecie krytykuja fakt, ze jest chuda. Niektorzy twierdza, ze nawet za bardzo. A co ona na to? Coz, wydaje mi sie ze "pieprzyc to". Jest modelka. "Nic nie smakuje lepiej niz chudosc" -cytat, przez ktory glownie zostala oskarzona o promowanie anoreksji. Nie wydaje mi sie, aby tak wlasnie robila. Jest modelka. Modelka musi byc chuda. Oczywiscie, sama potepiam widok koscistych nastolatek, ale nie przesadzajmy. Kate jest chuda z natury i juz tak pozostanie. I gdyby nie ta jej "chudosc" zdecydowanie nie zaszlaby tak daleko (Pomijajac fakt jej wrodzonego talentu i pieknych, kosci policzkowych... mam obsesje na punkcie kosci policzkowych). Kate Moss byla, jest i bedzie moja krolowa i inspiracja na dlugi, dlugi czas.



A teraz, na deser, kobieta ktora jest duma Wielkiej Brytanii. Gdy tylko widze jej zdjecie w gazecie czuje sie jak dumna matka. Jest zabawna i zawsze wspaniale ubrania (Doslownie. Pragne WSZYSTKO, co ona posiada w swojej szafie) i... po prostu idealna, POMIJAJAC fakt ze kazdy moj ulubiony muzyk byl posadzany o to, ze sie z nia widuje. Jak ona to robi?!
(Najsmieszniejszy fakt jest taki, ze nawet jezeli Alexa jest moim modowym Guru nic mi nie przychodzi do glowy, co bym tak naprawde mogla o niej napisac)
Moja przygoda z panna Chung zaczela sie wtedy, gdy zaczelam interesowac sie Alexem Turnerem, wokalista zespolu Arctic Monkeys. Zaglebiajac moja wiedze na temat zycia mezczyzny (tak wiem, Creepy, ale co moze Fangirl zrobic?!) znalazlam... wlasnie ja. Powiem szczerze. Znam malo par ktore tak naprawde do siebie pasuja, ale Alex i Alexa... to byl idealny zwiazek. Taki, ktory spotyka sie raz na 100 lat (dobra, przesadzilam).
Jak juz wspominalam w notce o moich ulubionych modelach, najbardziej kocham w niej to ze laczy ubrania markowe i te z second handu, dzieki czemu latwiej jest czerpac z niej inspiracje. Podsumowujac: Gdybym kiedykolwiek ja spotkala na ulicypowiedzialabym, jak bardzo ja kocham. I to tak przekonujacym tonem, ze az sie wystraszy i ucieknie. Ooops.

Wasza Rita.

6 komentarzy:

  1. zostałaś otagowana na blogu http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią też swojego grata bym wymieniła na laptopa, ale nie mam takiej możliwości póki co :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog zapraszam do siebie i do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię Alexe, i poznałam ją właśnie przez to że była z Turnerem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądźmy szczerzy, wszyscy znają ją wlasnie dlatego :)

      Usuń